6. ledna 2018

Jak teď jóguju

Dnešní článek věnuji tomu, jak je to teď aktuálně se mnou jógou. Každoročně mám zimní období spojeno s útlumem a časem většího lenošení, retrospektivy a odpočinku. Děje se mi každoročně, že v tomhle období hodně polevím s jógou a veškerou pohybovou aktivitou, chce se mi více času trávit doma, číst si, chumlat se v měkké dece, válet se na gauči, psát deník, věnovat chvíle meditaci nebo si prostě jen pouštět nějaký příjemný film a k němu si popíjet sklenku bílého vína. 


Tento rok není výjimkou a tak jsem, jak jsem byla od léta nastartovaná cvičit každý den, svůj pohyb zkrouhla na minimum. Souviselo to i s tím, že jsem začínala v nové práci, měnila režim dne a chodila domů až za tmy. Na to se ještě navázala lehká virózka a já už věděla, že mi tělo říká, abych zpomalila. Prostě se, Petro, zabzrdi a více se věnuj sama sobě a odpočinku. Protože své tělo znám a znám i svou hlavu, poslechla jsem, ale musím myslet také na to, že mám sklony k lenivění - ano, nicnedělání mám moc ráda, ale dlouhodobě mi neslouží dobře. Našla jsem si proto kompromis, který spočívá v brzkém ranním vstávání (podle Zázračného rána od Hala Elroda), kdy se věnuji meditaci, kartám, čtu knížky, u kterých běžně večer usínám a které se zaměřují na osobní rozvoj a taky si píšu deník a krášlím můj nový nejúžasnější diář - DOLLER a odpoledním lenošení s knihou, občasným cvičením, jógou nebo během a filmy. 



Od příštího týdne se chystám taky do ranního systému včlenit krátkou jógovou praxi, protože ta mi po ránu dělá moc dobře a často se k ní večer nedostanu. 
Od příštího týdne také už zase pofičí jógové lekce v Slender you  na Nádražní ul. v centru Ostravy - úterky a čtvrtky od 16:00 hodin, na což se moc těším! Rýsuje se i realizace něčeho zbrusu nového, ale to si musíte ještě chvíli počkat:) Tááákže, kdyby chtěl někdo vyzkoušet jógování se mnou, pište do commentu nebo na email. Na všechny se budu těšit, protože letošní rok bude super jógový! 

Buďte na sebe hodní, ale poslouchejte, co Vám říká Vaše tělo. Když velí zastavit, chvíli stůjte a pak se zase rozběhněte. Třeba jako já po Vánocích:) Tak zvaná Láskyplná přísnost a řád, to je to, co mi funbguje nejvíce a to je to, co si na začátku letošního roku pojedu. 

Vaše P. 



Žádné komentáře:

Okomentovat