9. února 2016

Střípky z našeho života aneb předsvatební přípravy

Jak už Vám jistě název dnešního článku napověděl, chystáme svatbu. Abych Vás dostala do obrazu, všechno to má na svědomí David, který mi dlouhé roky tvrdil, že on se ženit nechce a že na to ještě není připravený. Sžila jsem se tedy s tím, že se vdávat nebudu (ani jsem to neměla sama v plánu) a vypustila jsem jakoukoli myšlenku na případnou svatbu z hlavy. Po pěti letech společného soužití a pár letech bydlení začal ale můj milý nečekaně mluvit o tom, že by si mě klidně vzal a jaké bych měla šaty a tak podobně. Jako ženu mě to přirozeně těšilo, protože jsem to brala jako výraz spokojenosti, ale nebrala jsem to moc vážně. No půl roku poté, na dovolené v Alpách přišla nečekaná žádost a ještě nečekanější odpověď. Takže teď jsme v tom společně:)

Chystáme svatbu. 
A to velkou. Já chtěla vždycky malou svatbu, nejlépe v cizině (třeba na Bali:) jen ve 4 lidech - jen já, David a svědci. Ale Davouš je v těchto ohledech věrný tradicím. Bylo nemyslitelné, aby nebyli pozvání všichni z jeho i naší rodiny a všichni naši nejbližší přátelé a kamarádi. Takže svatba bude velká a pořadně hlučná:)
„Nuže dobrá, velká svatba. Je třeba to začít dopředu plánovat," znělo mi v uších pokaždé, když jsem si na to vzpomněla. Ze zkušeností mých (již vdaných) kamarádek jsem tušila, že to nebude žádné lážo plážo, že organizace tak velké události vyžaduje mnoho času a spolyká mnoho nervů. Já jsem se ale už dávno rozhodla, že si předsvatební přípravy, co nejvíce zpříjemním a budu se snažit se nestresovat (ne vždy se mi to daří, hlavně když se ke slovu přihlásí jedna z mých maminek:). Takže jsem začala vymýšlet co a jak už téměř rok dopředu. Myslela jsem si, že je dost času, o to více mě zaskočil kolega v práci, který se bude ženit v podobném termínu a který už rok dopředu má zarezervované vše. To mě trochu vyděsilo a popohnalo k tomu začít jednat.

Velmi rychle jsme vymysleli styl svatby, obhlédli šaty, dekorace, udělala si představu o tom jak budou vypadat pozvánky, jaké budeme mít prstýnky. Podařilo se nám zarezervovat úžasné místo hostiny a udělat předběžné harmonogramy a kalkulace. Většina věcí se od té doby 4x změnila, ale alespoň je na čem stavět. jediné co jsme podcenili je zapsání se na matriku, kde jsme včera stepovali 3/4 hodiny v marné naději, že se nám podaří získat hezký termín obřadu. No, nevyšlo to, tak hledáme dále a vymýšlíme možné alternativy. Pokud máte nějaké tipy na to, kde by bylo hezké místo na obřad, pište do komentářů :) Mezitím pár inspiračních fotek

Jsem velice vděčná za to, že existují portály jako Pinterest, Fler a různé svatební blogy a magazíny, kde člověk najde spousty nádherné inspirace a nápadů. Od prvotní myšlenky udělat si dekorace sama jsem začala postupně upouštět a momentálně jsem někde mezi tím úplně se na to vybodnout a zadat to zkušenějším osobám, a nebo se do toho vrhnout s pomocí mých milovaných. Úžasné věci jsem našla třeba na magazínu YOU&ME, na kterém si poslední dobou ulítávám:) Šaty plánují mít své vlastní, ušité od Mia Bella, kam jedu v březnu na zkoušení. Takže už je asi trochu jasnější v jakém stylu svatba bude. Nicméně, abych měla zadní vrátka, rozhodla jsem se prošmejdit svatební salony v Havířově a okolí. Moje první kroky vedly do ostravských salónu, odkud jsem odcházela nejen zklamaná, ale i špatně naladěná, neboť ve velké většině chtěly paní asistentky za zkoušení 1 ks šatů zaplatit poplatek 40,- kč. Haha. 
Našla jsem pouze jediný salón, kde se za zkoušení šatů neplatí a to je Salon Paris, naproti bývalého McDonaldu v centru Ostravy. Jelikož mám o svatebních šatech jasnou představu, věděla jsem, že nabídka salonů mi v této věci vyhovovat nebude. Což se zatím potvrdilo. Ale jistota je jistota. Po 3 hodinách zkoušení bych byla s přehledem schopná napsat kvalitní článek na server Modnípeklo.cz. Bohužel.
Těším se tedy, co mě čeká dnes v Havířově. Uvidíme, pokud to bude stát za to, dozvíte se to:) Jsem zvědavá taky, co mi ještě zařizování svatby přinese. Snažím se do toho procesu zlanařit i Davida, ale znáte to, chlapy tyhle věci moc neberou:)

Mějte krásný den,

Vaše P.



Žádné komentáře:

Okomentovat