13. října 2015

Síla přání aneb když se plní sny

V poslední době se toho v mém životě děje tolik, že je těžké vybrat, o čem z toho bych měla nejdříve psát. Je neuvěřitelné, že když pustíte své strachy a obavy a uvolníte spoutanou energii (Vaše myšlenky), tak Vám najednou ta uvolněná energie začne otáčet život vzhůru noha a Vy se nestačíte divit, do jakých obrátek se může všechno roztočit.
Na začátku září jsem se po několika letech odhodlala skočit do prohloubení mojí jógové praxe (a vlastně i praxe životní). Začala jsem hloubkově studovat jógu a docházet na víkendová školení pro učitele jógy. Začala jsem také připravovat a pořádat své první vedené cvičení jógy. I přes počáteční strach a obavy, jsem nakonec souhlasila, že začnu vést hodiny jógy v Ostravě. Aby mi to moje hlava neulehčila, začala vytvářet různé hrůzyplné scénáře:„Budeš hrozná. Ještě na to nemáš. Ty, chceš někomu ukazovat jak se cvičí jóga? Na to ale potřebuješ daleko více znalostí! Kdo by k tobě chodil? Vždyť existují daleko zkušenější lektorky a lektoři...atd. atd. atd...). Neuvěřitelné, co mozek dokáže vyprodukovat za myšlenkový „průjem", že?

Před první hodinou jsem byla nervózní, jako bych šla znovu na státnice. Chtělo se mi utéct a radši to celé zrušit. Možná bych to i udělal, nebýt podpory mého muže.  A světe div se, na první hodinu přišla jen moje kamarádka ;) „Jaká dobrá příležitost to vzdát a nechat plavat. Asi to ještě není má cesta", říkala jsem si úlevně. A vážně se mi ulevilo! Bylo jednoduché nechat to plavat.
Pak jsem se ale zamyslela nad tím, kolik času a energie jsem přípravou na tuto příležitost strávila, kolik času jsem obětovala tomu, aby tato příležitost jednou přišla. A rozsvítilo se mi! Vzpomněla jsem si na sebe před pár lety, jak na podzimním jógovém pobytu sedím na lavičce v nádherném prostředí lesa a sleduji západ slunce. Zničeho nic mi na mysl vytanula myšlenka, že jednoho dne chci být a budu lektorkou jógy.
Vzpomínka na moje přání v minulosti mě zase přivedla zpátky k mému pocitu od všeho utéct. Uvědomila jsem si, že se mi mé přání skutečně splnilo a plní právě teď! Jak to úžasně funguje! A já bych od toho bezmyšlenkovitě utekla, protože je to pohodlnější!! Teď už vím, že síla myšlenky a přání vážně funguje. Že je možné si svá přání a sny plnit. Jsem toho důkazem:)

Pokud jste se v životě ještě nesmířili s průměrem a máte sny, zkuste si je poslat do Vesmíru nebo jen vymyslet v hlavě nějaké přání. Vše co Vás napadne pak přeneste do vizuální podoby - nakreslete to, stáhněte si obrázek a vytiskněte nebo si Vaše sny, napište na kus papíru seznam přání a vyvěste ho někde na viditelné místo. Důležité je, abyste své sny a přání měli stále na očích a mohli si je tak každý den připomínat. Bude to fungovat jako smlouva.
Mě výborně funguje obrázková forma. Vymyslela jsem si takovou koláž, ve které mám vše, co bych v následujícím roce chtěla zažít a o čem sním. Koláž si pak vytisknu a vyvěsím všude, kde ji budu co nejčastěji vídat (pracovní stůl, lednice, rámeček v obývacím pokoji, plocha či spořič obrazovky na počítači).  Můžete se inspirovat mojí koláží a udělat si svou v podobném duchu. Nebo taky třeba úplně jinou <3

Ať se Vám Vaše sny a přání splní! Z celého srdce Vám to přeji! P.


4 komentáře:

  1. Veronika Ždímal13. října 2015 v 22:41

    Moc se mi líbí nápad udělat si koláž na plochu počítače :-), děkuji za inspiraci <3

    OdpovědětVymazat
  2. Není zač Veru, důležité je ať to funguje a celý rok je plný splněných přání!:)

    OdpovědětVymazat
  3. Já to dělám taky, na každý rok a taky se to plní. Neuvěříš dokud nezažiješ :-) nebo věříš a říkáš si já vím, jednoho dne to udělám (tak jsem to měla roky)... ale :-D Už mám za sebou dvě koláže na dva roky a ty ústřední věci se plní samy až se nestačím divit :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to fakt skvělá věc, taky jsem si vždycky říkala, že jsou to blbosti, ale taky razím heslo, že za zkoušku nic nedáš, tak jsem zkusila a nestačím zírat. O tom říkání si, že něco udělám celé roky, to byla u mě dlooouho úplná klasika...ani nevím, co se změnilo. Asi jsem si řekla, že život je moc krátký na to, abych ho proseděla strnule v kancelářském křesle:) A tak jsem šla na jógu :D

      Vymazat