17. září 2015

O tom co se mi tento týden povedlo

V posledních dvou týdnech jsem byl neustále v jednom kole. Shánění pronájmů pro nové lekce, obíhání škol a všemožných tělovýchovných zařízení, do toho chystání lekcí pro kurz, práce na nápravě vzhledu blogu a jeho opětovné oživení...není divu, že mi moje tělo v minulém týdnu řeklo stop! A tak jsem si přes víkend hezky poležela v peřinách s kapesníky a zázvorovým čajem. Ona ta nemoc je ale taky někdy k něčemu dobrá ;)

Po klidu na lůžky, kdy jsem nebyla schopná ani četby, jsem pozvolna začala od začátku týdne nabíhat na svůj starý režim, ale přestala jsem tlačit na pilu. Přestala jsem věci tolik řešit a nechala je plynout. A najednou se to stalo, věci do sebe začali nějak samy zapadávat, jakoby se něco zlomilo a rozpohybovalo stagnující energii. Takže jsem teď zase v jednom kole, ale vůbec mi to nevadí. Únava po nemoci je pryč, mám tolik energie, že bych ji mohla rozdávat. Děje se teď tolik věcí a změn v mém životě, že jsem z toho sice nervózní, ale neskutečně se na všechno těším! „Změny a výzvy je třeba vítat, ne se jich obávat", tak zní jedno z mých hesel a tak jdu do příležitostí po hlavě.

V sobotu jsem dostala možnost zúčastnit se v centru Ostravy parádní akce Zažít Ostravu jinak. Jde o sousedskou slavnost s bohatým programem jako je třeba Tančírna Swingu, trhy, divadla a koncerty na ulici a mimo jiné taky my s jógou;) Takže v 18:00 budeme s Marťou Rozsypalovou předcvičovat jógu před Mléčným barem Na proti. Všechny rády uvidíme a doufáme, že se k nám někdo přidáte a nenecháte nás v tom samotné;) Dresscode letošního ročníku jsou puntíky, takže i já budu v puntíkovaném. Těším se, bude to sranda!;) Můžete se mrknout na to jak se jóga cvičí a jestli by Vás třeba lákalo to vyzkoušet ve studiu nebo doma. 

Taky jsem měla v tomto týdnu první lekci jógy v Shanti Yoga studiu a bylo to moc příjemné. Každý týden mě tam můžete navštívit ve středy v 16:30. V havířově se už taky rýsuje něco lepšejšího a stabilnějšího, ale o tom až příště. <3
P. 

Žádné komentáře:

Okomentovat