10. září 2015

Co mám od podzimu v plánu

Konečně nazrál čas na to, abych Vás seznámila se svými plány na tento podzim ale taky se svými plány do budoucna. Jde o to, že jsem si kdysi před pár lety v hlavě zasela myšlenku, že jednoho dne budu své načerpané zkušenosti s jógou předávat dál. A ten čas se naplnil právě tento podzim. 

 Je mi tedy velkou ctí Vám oznámit, že od září tohoto roku budu vést lekce v krásném Shanti Yoga studiu v Ostravě, které spravují 2 úžasné lektorky Monika Winklerová a Daniela Pilařová. Jsou to právě ony, díky kterým jsem ve svých začátcích objevila krásu a účinky jógy a tak jsem náležitě hrdá na to, že právě u nich započnu svoji kariéru coby lektorka:) Je to moc příjemný pocit, mít za sebou skutečné profesionálky. Jsem moc šťastná a hrdá na to, že s nimi ve studiu mohu sdílet svoje malé jógové místečko:) Tímto bych Vás také na své nové kurzy chtěla co nejsrdečněji pozvat. Všichni bez rozdílu jste zváni, budu se moc těšit na naše společná setkávání každou středu od 16:30. Pokud máte zájem se do kurzu přihlásit, neváhejte mě kontaktovat na petra.kucerov@seznam.cz!

Od minulého týdne taky jednám z řadou havířovských zařízení o možnosti pronájmu prostoru na cvičení jógy, rýsují se tedy i mé pravidelné lekce v HAVÍŘOVĚ! Bude se jednat o jemně dynamickou jógu, u které se trochu zapotíme, ale i protáhneme a uvolníme. Budu se snažit, aby lekce byly maximálně příjemné a prožitkové:) Bližší informace o hodině a místu ještě vyvěsím zde na blogu co možná nejdříve (snad už příští týden;)

Moc se na novou etapu života s jógou těším a na Vás všechny ty, kteří se ji se mnou rozhodnete sdílet a přijít na některou z mých hodin :) 

Namaste a nádherný den, 
Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat