24. února 2014

Malé pojednání o lenosti

Určitě ji všichni dobře znáte. Lenost. Tu vlezlou paní, která se plíží kolem obyčejného člověka a občas se sama nezvaně vetře k němu domů. Ano, i mě poslední měsíc dohnala lenost (a nemoc). Lenost je jedna z mých vlastností, na které nejsem zrovna pyšná. Nicméně se za ni nestydím, ani se kvůli ní příliš neobviňuji. Smířila jsem se s ní - s mojí věrnou kamarádkou - a beru to zkrátka tak, že to na mě holka bude pořád celý život zkoušet;)



 Je to ale otrava, když se člověk pro něco nadchne, snaží se vytrvat a pak najednou přijde nemoc, která se spojí s paní leností a takhle úderná dvojka na Vás sedí jako smogové mraky nad Ostravou. Je to jako by Vám něco říkalo: „Ne, ne, má milá, takhle by to s tebou dál nešlo. Uklidni se, jo? Nějak moc vyvádíš! Další měsíc si teď hezky poležíš a nebudeš dělat nic."
Paráda.
Takže jsem si na skoro měsíc a půl dala od cvičení pauzu, což bylo včera na józe s Janičkou Cachovou v Havířově pořádně znát. Tam kam jsme se dříve bez problémů ohnula, jsem stěží dosáhla. Až po téměř hodině cvičení se mi svaly trochu prohřály a moje ztuhlé tělo začalo reagovat na dříve bezproblémové pozice. Reakce to byla bouřlivá a v některých momentech dost překvapivá.

Nu což, je třeba zase naskočit do sedla. Rozhodla jsem se proto, stanovit si nový cíl. Již dlouho pošilhávám po ostravské Bikram józe a po přečtení tohoto článku (http://www.doyouyoga.com/9-things-i-learned-about-myself-during-my-30-day-bikram-yoga-challenge/), jsem se jen utvrdila, že přesně toto chci zkusit, abych svoji znovu nabitou lenost porazila. Nechci jet 30 dní v kuse jako autorka článku, ale rozhodla jsem se chodit alespoň 3x týdně. Budiž mi tedy dána shůry energie a vytrvalost. Motivací pro mne jsou mé staré plesové šaty visící ladně v mé skříni:)

Pokud máte někdo zájem zkusit Bikram jógu, klidně pojďte do výzvy se mnou! Napište mi buď na facebook  (Jóga a já) nebo na mail petra.kucerov@seznam.cz a domluvíme se;) Ještě přikládám adresu stránek studia Hot city yoga, kam povedou další měsíc mé kroky po pracovních dnech.
Nechť jsou všechny bytosti šťastny!

Hot city yoga
Namaste, Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat