12. ledna 2014

Povánoční slevy aneb sportem ke kráse

Pokud sledujete a čekáte na povánoční slevy stejně jako já, tak právě teď je ten spravný čas udělat si malé shrnutí toho, co nám obchody se spotovním oblečením nabízejí. A neboť je tento blog věnován józe a cvičení, rozhodla jsem se zrekognoskovat terén na poli cvičebního a funkčního oblečení. Takže jsem se vrhla na průzkum 3 obchodů, ve kterých nakupuji oblečení na sport nejraději (a nejčastěji).



Prvním z obchodů je HM, které má nádhernou kolekci potištěných tílek a podprsenek. Jen ty ceny nejsou zcela ideální pro mne chudou studentku a pracující:/ No posuďte sami.
Další oblíbeným místem nákupů jsou řetězce FaF, které najdete buď jako samostatné prodejny nebo většinou v obchodech Tesco. Tato kolekce je nejen neskutečně krásně barevná a pozitivně působící, ale navíc je teď za velmi příznivé ceny a to včetně bot a sportovních tašek. Pokud tedy hledáte levné a přitom poměrně kvalitní sportovní oblečení, můžete si vybírat z celé řady kousků;)

Poslední je moje oblíbené Tchibo, ano, někdo podotkne, že tam přece mají jen kafe. Nenechte se mýlit, sportovní věci mají na jedničku a nejen ty! Vlastním několik funkčních triček, tílek, legínů, ponožek atd., a mám s nimi ty nejlepší zkušenosti. Nabídka není tak pestrobarevná jako u výše zmiňovaných dvou, ale zato mají např. podložku na jógu ze střižní vlny, bandasku na pití a mnoho dalších vychytávek, které v dalších obchodech neseženete;) 

Pokud si tedy vybíráte v čem cvičit, záleží jen na Vašem vkusu. Nabídka je obrovská, můžete si tedy vybírat dle libosti;) Inspiraci a cvičení zdar!


Petra

Žádné komentáře:

Okomentovat