15. listopadu 2013

Pokušitelky aneb ženy které obdivuji

Znáte takové ty ženy, o kterých si ve skrytu duše říkáte, že jsou neskutečné krásné, inspirativní, že byste v budoucnu chtěly dokázato to co ony? inspirativních lidí, žen i mužů, je kolem nás ve světě (i v ČR) mnoho! Jejich příběhy jsou inspirací a motivací do plnění vlastních cílů a snů. Ráda bych Vám tedy pár inspirativních lidí představila.



V rámci jógy je pro mě inspirujících hned několik žen. Říkám jim POKUŠITELKY, protože neustále pokoušejí moji mysl a snaží se mě přesvědčit, že to co umí ony, já nikdy nedokážu. Nepřestane mne udivovat, co vše lze s lidským tělem a vůlí dokázat, kam až se lez dostat a že ta cesta vlastně nikdy neskončí...a to je to, co mě na tom nejvíc baví...

Kathryn Budig
Mojí nejoblíbenější a srdcově nejbližší je úžasná Kathryn Budighttp://kathrynbudig.com/, cvičitelka jógy z USA, která mimo jiné píše články o józe, věnuje se zdravému životnímu stylu, miluje jídlo a je prostě překrásná. V letošním roce se túčastnila festivalu Revitalize zaměřeného na rozvoj osobnosti, kde měla skvělou přednášku o „Pravém ženství". Celá přednáška je v angličtině a pustit si ji můžete zde: Kathryn - Revitalization. Kathryn založila vlastní značku potřeb na jógu Toesox. Vlastním od ní skvělé protiskluzové prstové ponožky na cvičení jógy a mohu vřele doporučit. V současné době Kathryn vyučuje jógu po celém světě prostřednictvím intenzivních kurzů a seminářů a jedním z mých snů a přání je, se nekterého jejího workshopu zúčastnit.

Další neuvěřitelnou ženou je ashtangistka Kino MacGregor, mezinárodní lektorka Ashtanga yogy, autorka dvou knih o józe, mnoha výukových DVD a pravidelná přispívatelka videí na jejím kanálu na Youtube.com. Pokud si právě tam rozkliknete její jméno, vychrlí se na Vás obrovské množství výukových videí, videí z jejich pobytů v Indii a seminářů, které vede všude po světě. Kino je krásná blondýnka, což je trnem v oku, některým konzervativním jogínů. Nelíbí se jim, že se maluje, je bohatá a své peníze si náležitě užívá skrze cestování a hezké věci na cvičení jógy. Nicméně doporučuji udělat si o ni vlastní názor:)
Jako poslední zahraniční jogínku musím uvést Lauru Sykora (Kasperczak), jógovou maminku, která cvičí každé ráno na verandě své zahrady, buď sama nebo ve společnosti své malé dcerky a svoje cvičební pokroky si pravidelně fotí. Fotky sdílí se světem na Instagramu, kde se pod jejím jménem nachází obrovské množství úžasných fotek, minivideí a návodů. Já si vždycky při prohlížení říkám: "Sakra, jak to dělá, že v té pozici vydrží? Tady už snad musí levitovat, jinak to není možné." 

Laura Sykora
Nakonec nesmím vynechat své české pokušitelky, lektorky, které mne na svých lekcí inspirují velmi intenzivně, protože se s jejich ohebností konfrontuji každý týden. Jsou to krásné ženy z Ostravy - Monika Winklerová a Daniela Pilařová, se kterýma jsem měla tu čest strávit úžasný týdenní pobyt ve valašských horách a moje kamarádka a havířovská lektorka. Pokud chcete na vlastní kůži zažít, co jóga je a co obnáší, doporučuji si zajít na některou z mnoha hodin, které vedou. 

Pokušitelů v našem životě je celá řada, ale oni stejně jako My začínali při svém snažení do nuly. Taky se jim ze začátku nedařilo vše a mnohé věci jim nešli. To co umí teď, je tedy velkou inspirací pro to, dokázat si, že i já jsme schopen všeho. Stačí jen mít cíl a vytrvat. Výsledek totiž stojí za to!

Namaste, Petra <3

2 komentáře:

  1. Lauru mám na Instagramu ve sledování a také si získala můj obdiv. :) Vždycky mě udivuje, do jakých pozic je schopná se dostat, např. i v šatech a botech na vysokém podpatku. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Taky ji tam mám,je neskutečná. Navíc já teď miluju její fotky s dcerou, ty jsou prostě boží. Inspirace pro jogíny jak zapojit k své nejmenší:)

      Vymazat